Trivelig julestevne i Nordlandshallen
Postet av Bodø Friidrettsklubb den 20. des 2018
20 deltakere og mange foreldre/foresatte hadde møtt opp i Nordlanshallen til det siste stevnet i 2018. Det ble servert klementiner, pepperkaker, mineralvann og kaffe til alle frammøtte.
Resultatene finner dere under "Resultlister", God Jul og vel møtt til nytt stevne 16. januar!
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Bodø Friidrettsklubb
Lite, men godt
24.06.2026
INVITASJON TIL STAVHOPPSKOLE
23.06.2026
Forsinket Tinestafett vel i havn
16.06.2026
Utmerket innsats i Tyrvinglekene
14.06.2026
BFIK-NYTT 4/2026
12.06.2026
Til Oslo og Tromsø
27.05.2026