2019-sesongen er i gang!
Postet av Bodø Friidrettsklubb den 17. jan 2019
20 utøvere hadde funnet veien til gårdagens stevne i Nordlandshallen. Øvelsene var 60m, høyde og lengde uten tilløp. Normalt er det bare deltakere fra BFIK på disse innendørsstevnene, men i går hadde vi besøk av Sigve Mjølkalid fra Søndre Meløy IL (SMIL). Han sto for stevnets beste prestasjon da han gikk over 1,25 i høyde i klasse G-11. Det gir 909 poeng i Tyrvingtabellen. Og etter stevnet satte han seg i bilen sammen med faren for å kjøre ca 20 mil til Engavågen!
Resultatene fra stevnet finner dere under resultatlister på hjemmesida.
Neste stevne i Nordlandshallen er onsdag 13. februar,

Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Bodø Friidrettsklubb
BFIK-NYTT 4/2026
12.06.2026
Til Oslo og Tromsø
27.05.2026
Nytt kretsstevne
20.05.2026
TINESTAFETTEN: NY DATO 16. JUNI!
15.05.2026
Lovende sesongåpning
12.05.2026
Banesesongen i gang for alvor
07.05.2026